Subscribe Now: Feed Icon

25 martie, 2008

Becali Bank

nea jiji si`a depus la BNR documentatia pentru infiintarea unei institutii de credit pe care intentioneaza sa o denumeasca Becali Bank, cu un capital social de 30 mil. euro intr-
o luna si ceva ar trebui sa primesca autorizatia ca pana la vara banca sa poata incepe sa lucreze.


DECI ASTA E SOLUTIA !Am stat si m`am tot gandit la ce banca sa imi depun eu bani ca sa se inmulteasca ei asa repede si peste noapte!Am tot stat am tot studiat si am studiat.....si uite ca am gasit solutia ideala!IMI BAG BANI LA BECALI BANK! Umbla jiji la butoate si intr`un an mi se inmultesc bani cat ai clipi !ahhaaha stati linistit am glumit!Sa reformulam! IN NICI UN CAZ NU O SA IMI BAG BANI LA BANCA LU JIJI!Nu ca nu as fi eu stelist!DAR cand zici BECALI nu trebeuie decat sa tragi apa .....corect?Banca aia o sa fie numai buna de spalat bani si alte chesti murdare pe care neamu becali le face....asa ca sa o faca pt ei ...

0 comentarii: